Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Sprawdź, jeśli szukasz odpowiedzi w swojej sprawie!

Częste pytania

Reklamacje/Anulacje/Zwroty

Realizacja zamówienia

Dostawa/Płatności

Współpraca

Promocje i rabaty

Indywidualne wzory

Częste pytania

Kiedy dotrze moje zamówienie?
Chociaż specjalizujemy się w personalizowanych upominkach, które tworzymy specjalnie na Twoje zamówienie, wszystkie paczki wysyłamy w 24-48 godzin. Wiemy bowiem, że często zamawiacie nasze produkty na prezenty dla bliskich osób, a nie ma nic gorszego niż spóźniający się prezent. Większość zamówień trafia więc do Was już kolejnego dnia roboczego.
Kiedy wróci wzór X, czy planujecie wzór Y?
W tej sprawie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć. Nowe wzory pojawiają się u nas zgodnie z kolejnymi sezonami, warto więc śledzić nasze nowości na bieżąco.

Reklamacje/Anulacje/Zwroty

Jak anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Otrzymałem/łam uszkodzony produkt lub pomylone zamówienie.
Prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej rozpatrzyć problem i znaleźć dla niego satysfakcjonujące rozwiązanie.
Przesyłka do mnie nie dotarła.
Jeśli minął przewidywany czas realizacji produktu i paczka wciąż nie dotarła, to prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej ustalić aktualny status zamówienia.
Jak złożyć reklamację?
Prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej rozpatrzyć problem i znaleźć dla niego satysfakcjonujące rozwiązanie.
Kiedy zostanie rozpatrzona reklamacja?
Wszystkie reklamacje staramy się rozpatrywać w ciągu 24h od wysłania zgłoszenia.
Czy mogę zwrócić częściowo zamówienie?
Wszystkie problemy rozpatrujemy indywidualnie, a tym samym jeśli wystąpił problem z zamówieniem lub chcesz częściowo zwrócić zamówienie, to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Realizacja zamówienia

Czy otrzymam numer śledzenia?
Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail wraz z informacją o wysyłce i numerze śledzenia.
Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?
Niestety, ale ze względów logistycznych łączenie zamówień nie jest możliwe.
Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?
Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia. Jeśli wiadomość nie dotarła, to prosimy o sprawdzenie, czy nie trafiła do folderu SPAM.
Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Modyfikacja zamówienia jest możliwa jeśli zamówione produkty nie trafiły do realizacji. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą za granicę?
Tak, wystarczy że przed złożeniem zamówienia skonsultujesz to z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego w celu wyceny dostawy do wybranego kraju.
Numer nadania przesyłki jest nieaktywny
Jeśli twój numer śledzenia nie został zaktualizowany w ciągu 3 dni od momentu nadania, to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Dostawa i płatności

Jaki jest czas dostawy?
W tym momencie wszystkie zamówienia realizujemy w 24-48h.
Jaki jest koszt dostawy?
Kurier InPost - 14,99 zł Paczkomaty InPost - 12,99 zł
Nieodebrane zamówienie
Jeśli nie udało ci się odebrać swojego zamówienia z paczkomatu, to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Śledzenie zamówienia
Możesz śledzić swoje zamówienie pod tym linkiem -> https://inpost.pl/odbieram
Zmiana adresu dostawy
Zmiana adresu dostawy jest możliwa, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze nadane. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Jakie są metody płatności?
Zamówienie można opłacić za pośrednictwem bramki Przelewy24, BLIKiem lub kartą.
Jak sprawdzić status płatności?
Jeżeli nie masz pewności, że Twoja płatność za zamówienie została poprawnie przetworzona to skontakuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które pomoże Ci to zweryfikować.

Współpraca

Czy jest możliwa współpraca?
W tej sprawie prosimy o kontakt bezpośrednio na następujący adres e-mail: piotr@tortli.pl

Promocje i rabaty

Gdzie wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy należy wpisać po przejściu z koszyka do realizacji zamówienia.
Czy są aktualnie dostępne jakieś kody rabatowe?
Informację o promocjach/kodach rabatowych znajdziesz na naszym profilu na Facebook lub Instagramie. Zaobserwuj nas już teraz: @tortli_pl.

Indywidualne wzory

Czy można dodać swój cytat?
Do każdego projektu staramy się podejść indywidualnie, a tym samym przed złożeniem zamówienia prosimy o konsultacje w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy można zmodyfikować wzór dostępny na stronie internetowej?
Dla naszych wspaniałych Klientek i Klientów staramy się zrobić wszystko, co możliwe. Dlatego, podobnie jak w przypadku indywidualnych cytatów, prosimy w tej sytuacji o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - na pewno uda nam się coś zaproponować!