Często zadawanie pytania

1. Reklamacje / Anulacje / Zwroty

Jak anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Otrzymałem/łam uszkodzony produkt.

Prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego https://tortli.pl/pages/reklamacje-i-zwroty. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej rozpatrzyć problem i znaleźć dla niego satysfakcjonujące rozwiązanie.

Otrzymałem/łam pomylone zamówienie.

Prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego https://tortli.pl/pages/reklamacje-i-zwroty. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej rozpatrzyć problem i znaleźć dla niego satysfakcjonujące rozwiązanie. 

Przesyłka do mnie nie dotarła.

Jeśli minął przewidywany czas realizacji produktu i paczka wciąż nie dotarła, to prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej ustalić aktualny status zamówienia. 

Jak złożyć reklamację?

Prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego https://tortli.pl/pages/reklamacje-i-zwroty. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej rozpatrzyć problem i znaleźć dla niego satysfakcjonujące rozwiązanie. 

Kiedy zostanie rozpatrzona reklamacja?

Wszystkie reklamacje staramy się rozpatrywać w ciągu 24h od wysłania zgłoszenia.

Czy mogę zwrócić częściowo zamówienie?

Wszystkie problemy rozpatrujemy indywidualnie, a tym samym jeśli wystąpił problem z zamówieniem lub chcesz częściowo zwrócić zamówienie, to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego. 

2. Realizacja zamówienia

Czy kubki można myć w zmywarce?

Nasze kubki możesz myć w zmywarce. Wszystkie kubki wykonane są z najwyższej jakości materiału. Jednak mimo to podczas korzystanie ze zmywarki rekomendujemy używanie słabych detergentów, aby jakość wzoru na kubku nie uległa pogorszeniu.

Czy otrzymam numer śledzenia?

Modyfikacja zamówienia jest możliwa jeśli zamówione produkty nie trafiły do realizacji. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?

Niestety, ale ze względów logistycznych łączenie zamówień nie jest możliwe. 

Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?

Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia. Jeśli wiadomość nie dotarła, to prosimy aby skontrolować, czy nie trafiła do folderu SPAM. 

Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia. Jeśli wiadomość nie dotarła, to prosimy aby skontrolować, czy nie trafiła do folderu SPAM. 

Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą za granice?

Przed złożeniem zamówienia prosimy o skonsultowanie tego z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Numer nadania przesyłki jest nieaktywny

Jeśli twój numer śledzenia nie został zaktualizowany w ciągu 3 dni od momentu nadania, to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego. 

3. Dostawa

Jaki jest czas dostawy?

W tym momencie zamówienia na kubki/koszulki wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Czas realizacji obrazów na płótnie wynosi 3-5 dni roboczych. 

Jaki jest koszt dostawy?

Kurier InPost - 16,50 zł 
Paczkomaty InPost - 14 zł

Nie odebrane zamówienie

Jeśli nie udało ci się odebrać swojego zamówienia z paczkomatu, to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego, a my wyślemy twoją paczkę ponownie. 

Przekierowanie zamówienia

Tutaj nie wiem, ale pewnie trzeba się kontaktować z przewoźnikiem 

Śledzenie zamówienia

Możesz śledzić swoje zamówienie pod tym linkiem -> https://inpost.pl/odbieram

Zmiana adresu dostawy

Zmiana adresu dostawy jest możliwa, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze nadane. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.

4. Płatności

Jakie są metody płatności?

Zamówienie można opłacić za pośrednictwem bramki Przelewy24, BLIKiem lub kartą.

Nie udało mi się opłacić swojego zamówienia

Jeśli wystąpił problem z płatnością, to zamówienie można opłacić przelewem na następujący numer konta: 76 1140 2004 0000 3202 8156 7878
Po opłaceniu zamówienia koniecznie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

Opłaciłam/łem swoje zamówienie, jednak dostałam/łem powiadomienie o braku płatności.

W tej sytuacji prosimy aby ponownie skontrolować, czy zamówienie zostało opłacone pomyślnie. Może pojawić się sytuacja, gdzie płatność zostanie przez nas odnotowana z opóźnieniem lub środki zostaną wstrzymane/cofnięte.

5. Współpraca

Czy jest możliwa współpraca?

W tej sprawie prosimy o kontakt bezpośrednio na następujący adres e-mail: piotr@tortli.pl

6. Indywidualne wzory

Czy można dodać swój cytat?

Do każdego projektu staramy się podejść indywidualnie, a tym samym przed złożeniem zamówienia prosimy o konsultacje w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy można zmodyfikować wzór dostępny na stronie internetowej?

Do każdego projektu staramy się podejść indywidualnie, a tym samym przed złożeniem zamówienia prosimy o konsultacje w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

7. Kody rabatowe / Promocje

Gdzie wpisać kod rabatowy?

Kot rabatowy należy wpisać po przejściu z koszyka do realizacji zamówienia. 

Czy są aktualnie dostępne jakieś kody rabatowe?

Informację o promocjach/kodach rabatowych znajdziesz na naszym Facebooku i Instagramie.