Wszystkie kubki wykonane są z najwyższej jakości materiału. Nadruki na kubku mają trwałość conajmniej kilkuletnią. Dlatego jeżeli zauważysz problemy ze swoim kubkiem - po skontaktowaniu się z nami gwarantujemy jego ponowną wysyłkę lub zwrot pieniędzy
Personalizacja:
- Kubek zawiera po swojej prawej stronie nadruk wzoru, a po lewej cytat.
*W przypadku rezygnacji z cytatu na kubku, wzór zostaje nadrukowany z lewej strony kubka.
Dodatkowe informacje:
- Kubek można używać w mikrofali
- Zaleca się mycie ręczne kubka.
*Korzystanie ze zmywarki jest dopuszczalne przy użyciu słabych detergentów, aby jakość wzoru na kubku nie uległa pogorszeniu.
Materiał:
- Kubek wykonany jest z ceramiki premium
Pojemność:
- 330 ml.
Cena:
- Cena kubka podana jest za 1 szt. (wzór + cytaty)
Sposoby dostawy:
Paczkomat InPost - 13,99 zł
Kurier InPost - 15,99 zł
Koszt dostawy dla zamówień powyżej 200 zł jest darmowy.
Przesyłki zawierające tylko kubki i koszulki wysyłamy w ciągu 24-48 godzin🔥od złożenia zamówienia.
W przypadku zamówienia dotyczącego obrazu czas realizacji wynosi do 3 dni roboczych. Zamówienia z obrazami wysyłamy tylko kurierem ze względu na rozmiar paczki.
Istnieje możliwość zakupu GWARANCJI WYSYŁKI w 24h - usługą tą objętą są wszystkie nasze produkty
Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Otrzymałem/łam uszkodzony produkt.
Prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego https://tortli.pl/pages/reklamacje-i-zwroty. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej rozpatrzyć problem i znaleźć dla niego satysfakcjonujące rozwiązanie.
Otrzymałem/łam pomylone zamówienie.
Prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego https://tortli.pl/pages/reklamacje-i-zwroty. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej rozpatrzyć problem i znaleźć dla niego satysfakcjonujące rozwiązanie.
Przesyłka do mnie nie dotarła.
Jeśli minął przewidywany czas realizacji produktu i paczka wciąż nie dotarła, to prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej ustalić aktualny status zamówienia.
Jak złożyć reklamację?
Prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem formularza reklamacyjnego https://tortli.pl/pages/reklamacje-i-zwroty. Nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej rozpatrzyć problem i znaleźć dla niego satysfakcjonujące rozwiązanie.
Kiedy zostanie rozpatrzona reklamacja?
Wszystkie reklamacje staramy się rozpatrywać w ciągu 24h od wysłania zgłoszenia.
Nasze kubki możesz myć w zmywarce. Wszystkie kubki wykonane są z najwyższej jakości materiału. Jednak mimo to podczas korzystanie ze zmywarki rekomendujemy używanie słabych detergentów, aby jakość wzoru na kubku nie uległa pogorszeniu.
Czy otrzymam numer śledzenia?
Modyfikacja zamówienia jest możliwa jeśli zamówione produkty nie trafiły do realizacji. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?
Niestety, ale ze względów logistycznych łączenie zamówień nie jest możliwe.
Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?
Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia. Jeśli wiadomość nie dotarła, to prosimy aby skontrolować, czy nie trafiła do folderu SPAM.
Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia. Jeśli wiadomość nie dotarła, to prosimy aby skontrolować, czy nie trafiła do folderu SPAM.
Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą za granice?
Przed złożeniem zamówienia prosimy o skonsultowanie tego z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Numer nadania przesyłki jest nieaktywny
Jeśli twój numer śledzenia nie został zaktualizowany w ciągu 3 dni od momentu nadania, to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.
3. Dostawa
Jaki jest czas dostawy?
W tym momencie zamówienia na kubki/koszulki wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Czas realizacji obrazów na płótnie wynosi 3-5 dni roboczych.
Jaki jest koszt dostawy?
Kurier InPost - 16,50 zł
Paczkomaty InPost - 14 zł
Nie odebrane zamówienie
Jeśli nie udało ci się odebrać swojego zamówienia z paczkomatu, to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego, a my wyślemy twoją paczkę ponownie.
Przekierowanie zamówienia
Tutaj nie wiem, ale pewnie trzeba się kontaktować z przewoźnikiem
Śledzenie zamówienia
Możesz śledzić swoje zamówienie pod tym linkiem -> https://inpost.pl/odbieram
Zmiana adresu dostawy
Zmiana adresu dostawy jest możliwa, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze nadane. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.
4. Płatności
Jakie są metody płatności?
Zamówienie można opłacić za pośrednictwem bramki Przelewy24, BLIKiem lub kartą.
Nie udało mi się opłacić swojego zamówienia
Jeśli wystąpił problem z płatnością, to zamówienie można opłacić przelewem na następujący numer konta: 76 1140 2004 0000 3202 8156 7878
Po opłaceniu zamówienia koniecznie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Opłaciłam/łem swoje zamówienie, jednak dostałam/łem powiadomienie o braku płatności.
W tej sytuacji prosimy aby ponownie skontrolować, czy zamówienie zostało opłacone pomyślnie. Może pojawić się sytuacja, gdzie płatność zostanie przez nas odnotowana z opóźnieniem lub środki zostaną wstrzymane/cofnięte.
5. Współpraca
Czy jest możliwa współpraca?
W tej sprawie prosimy o kontakt bezpośrednio na następujący adres e-mail: piotr@tortli.pl
6. Indywidualne wzory
Czy można dodać swój cytat?
Do każdego projektu staramy się podejść indywidualnie, a tym samym przed złożeniem zamówienia prosimy o konsultacje w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy można zmodyfikować wzór dostępny na stronie internetowej?
Do każdego projektu staramy się podejść indywidualnie, a tym samym przed złożeniem zamówienia prosimy o konsultacje w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
7. Kody rabatowe / Promocje
Gdzie wpisać kod rabatowy?
Kot rabatowy należy wpisać po przejściu z koszyka do realizacji zamówienia.
Czy są aktualnie dostępne jakieś kody rabatowe?
Informację o promocjach/kodach rabatowych znajdziesz na naszym Facebooku i Instagramie.
Zaznaczenie wyboru powoduje całkowite odświeżenie strony.